Ik ben een terugkerende klant in deze salon. Altijd zéér tevreden. Warm welkom met thee. Veel kleuren om uit te kiezen en een professionele behandeling.
Treatment by Oksana•Builder Gel Manicure
Nathalie•5 months ago
Verified review
Altijd vriendelijk en geduldig. Weer naar buiten gelopen met perfecte handen en voeten. Thanks Snizhana!
Treatment by Snizhana•
Gel Nails PedicureShow all…
Jessica•5 months ago
Verified review
Ik kom al enkele jaren bij Sofiya Nailcare voor BIAB en ben altijd supertevreden over de service, de kwaliteit en uiteraard mijn mooie nagels!
Treatment by Snizhana•Builder Gel Manicure
Elise•5 months ago
Verified review
Altijd een fijne beleving bij Sofiya! Zeer hygiënisch en super vriendelijke meisjes!