Uiterst vakkundig, zeer vriendelijk en bovenal mooie gelnagels! Absolute aanrader :)
Behandeling door Snizhana •Kunstnagels opvullen
Kiki•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste ervaring is zeer goed. Anastaziya kent haar vak, is zeer grondig en een heel aangename dame. Het is ook fijn dat ze hielp kiezen bij de kleur op basis van mijn huidteint.
Behandeling door Irina •Gellak manicure
Chrysoula•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The best
Behandeling door Olha •Facials / Gezichtsbehandelingen
Kulaha D.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Tevreden van mijn behandeling (lash lift) en goede klantgerichtheid.