Uiterst vakkundig, zeer vriendelijk en bovenal mooie gelnagels! Absolute aanrader :)
Treatment by Snizhana •Nail Refill
Kiki•over 2 years ago
Verified review
Mijn eerste ervaring is zeer goed. Anastaziya kent haar vak, is zeer grondig en een heel aangename dame. Het is ook fijn dat ze hielp kiezen bij de kleur op basis van mijn huidteint.
Treatment by Irina •Gel Nails Manicure
Chrysoula•over 2 years ago
Verified review
The best
Treatment by Olha •Facials
Kulaha D.•over 2 years ago
Verified review
Tevreden van mijn behandeling (lash lift) en goede klantgerichtheid.