Ik kom hier al niet de eerste keer, en ben niet van plan om van salon te veranderen. Kom elke keer buiten met super mooie en verzorgde nagels. Ik ben héél tevreden over dit salon. Zou het zeker aanraden 🫶
Behandeling door Snizhana •Builder gel manicure
Aliona•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden van mijn pedicure bij Le! Ze heeft het fantastisch gedaan en was ook heel vriendelijk en efficiënt. Heb al veel complimenten gekregen over mijn perfecte pedicure! Ik kom zeker terug.