Ik kom hier al niet de eerste keer, en ben niet van plan om van salon te veranderen. Kom elke keer buiten met super mooie en verzorgde nagels. Ik ben héél tevreden over dit salon. Zou het zeker aanraden 🫶
Réalisé par Snizhana •Manucure au gel de construction
Aliona•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Heel tevreden van mijn pedicure bij Le! Ze heeft het fantastisch gedaan en was ook heel vriendelijk en efficiënt. Heb al veel complimenten gekregen over mijn perfecte pedicure! Ik kom zeker terug.