Irina heeft mijn teennagels heel zorgvuldig en voorzichtig verzorgd. Om af te sluiten, een mooie gellak erop. Ik ben heel tevreden!
Gellak pedicure
Valeriya•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Snezjana is een geweldige manicure-specialiste! Ze werkt heel precies en met veel zorg. Altijd vriendelijk en met een glimlach. Mijn nagels zien er prachtig uit – een echte aanrader!Alle meisjes in het salon werken heel precies en professioneel. Je voelt je altijd welkom en goed verzorgd. Echt een topteam!