Irina heeft mijn teennagels heel zorgvuldig en voorzichtig verzorgd. Om af te sluiten, een mooie gellak erop. Ik ben heel tevreden!
Vernis semi-permanent pieds
Valeriya•il y a 10 mois
Avis vérifié
Snezjana is een geweldige manicure-specialiste! Ze werkt heel precies en met veel zorg. Altijd vriendelijk en met een glimlach. Mijn nagels zien er prachtig uit – een echte aanrader!Alle meisjes in het salon werken heel precies en professioneel. Je voelt je altijd welkom en goed verzorgd. Echt een topteam!