Super salon. Vakmensen die snel en precies werken. Altijd tevreden van m'n shellac. Keuze uit veel kleurtjes. En heel vriendelijke mensen.
Behandeling door Snizhana•Gelnagels
Miriam•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al meer dan een jaar en nog steeds tip top
Behandeling door Snizhana•Kunstnagels opvullen
Ethel•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Een aangename behandeling met een heel mooi resultaat.
Le is zachtaardig en werkt erg nauwkeurig. Ze straalt rust en professionaliteit uit. Ik heb onmiddellijk een nieuwe afspraak geboekt!
Behandeling door Le•Builder gel manicure
Martine•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke vrouwen, word altijd heel warm ontvangen en ze weten duidelijk heel goed wat ze doen. Zeer tevreden!