Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
3850 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Loving the nails as always. Pretty, perfect
Super salon. Vakmensen die snel en precies werken. Altijd tevreden van m'n shellac. Keuze uit veel kleurtjes. En heel vriendelijke mensen.
Ik kom hier al meer dan een jaar en nog steeds tip top
Een aangename behandeling met een heel mooi resultaat. Le is zachtaardig en werkt erg nauwkeurig. Ze straalt rust en professionaliteit uit. Ik heb onmiddellijk een nieuwe afspraak geboekt!
Super vriendelijke vrouwen, word altijd heel warm ontvangen en ze weten duidelijk heel goed wat ze doen. Zeer tevreden!