Super salon. Vakmensen die snel en precies werken. Altijd tevreden van m'n shellac. Keuze uit veel kleurtjes. En heel vriendelijke mensen.
Réalisé par Snizhana•Ongles en gel
Miriam•il y a 9 mois
Avis vérifié
Ik kom hier al meer dan een jaar en nog steeds tip top
Réalisé par Snizhana•Retouche de faux ongles
Ethel•il y a 9 mois
Avis vérifié
Een aangename behandeling met een heel mooi resultaat.
Le is zachtaardig en werkt erg nauwkeurig. Ze straalt rust en professionaliteit uit. Ik heb onmiddellijk een nieuwe afspraak geboekt!
Réalisé par Le•Manucure au gel de construction
Martine•il y a 9 mois
Avis vérifié
Super vriendelijke vrouwen, word altijd heel warm ontvangen en ze weten duidelijk heel goed wat ze doen. Zeer tevreden!