Ik kom hier heel graag. Ludmila is uitstekend in haar vak, ik laat mijn nagels alleen door haar behandelen. Ze doet elke keer exact wat ik vraag en is heel precies. Het salon is zeer schoon en de dames zijn heel vriendelijk.
Behandeling door Ludmila•Builder gel manicure
Shani•8 maanden geleden
Geverifieerde review
As always, Ludmila exceeds expectations. I looked for a long time for a place that will make my gel nails look natural and finally found it. Everytime they are perfect.
Behandeling door Ludmila•Kunstnagels opvullen
Alexandra•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Al voor de 3de keer bij Adel geweest voor mijn wimperlift. Zeer tevreden! Heel mooi gedaan, altijd vriendelijk en netjes.
Wimperlifting
Sara•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ditmaal een bijwerking geboekt en opnieuw heel tevreden over het resultaat. Mijn nagels zien er weer prachtig uit, en de service is zoals altijd supervriendelijk en professioneel. Dit is absoluut mijn vaste nagelsalon geworden!