Ik kom hier heel graag. Ludmila is uitstekend in haar vak, ik laat mijn nagels alleen door haar behandelen. Ze doet elke keer exact wat ik vraag en is heel precies. Het salon is zeer schoon en de dames zijn heel vriendelijk.
Treatment by Ludmila•Builder Gel Manicure
Shani•8 months ago
Verified review
As always, Ludmila exceeds expectations. I looked for a long time for a place that will make my gel nails look natural and finally found it. Everytime they are perfect.
Treatment by Ludmila•Nail Refill
Alexandra•8 months ago
Verified review
Al voor de 3de keer bij Adel geweest voor mijn wimperlift. Zeer tevreden! Heel mooi gedaan, altijd vriendelijk en netjes.
Lash Lift
Sara•8 months ago
Verified review
Ditmaal een bijwerking geboekt en opnieuw heel tevreden over het resultaat. Mijn nagels zien er weer prachtig uit, en de service is zoals altijd supervriendelijk en professioneel. Dit is absoluut mijn vaste nagelsalon geworden!