My second time at the salon and again, the result was amazing! First time i did french and Snizhana did a great job, AGAIN! Thanks and see you next time :)
Behandeling door Snizhana•Gelnagels
Selin•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Great service
Behandeling door Snizhana•Kunstnagels opvullen
Nel•8 maanden geleden
Geverifieerde review
TOP!
Behandeling door Snizhana•Kunstnagels opvullen
Helena•8 maanden geleden
Geverifieerde review
I’ve been getting my nails done here for a few months now and I’m very satisfied. I’ve recently been going to Oksana, and she’s amazing! She works neatly, listens to what you want and always delivers beautiful, high-quality results. I definitely recommend this salon!
Behandeling door Oksana•Gelnagels
Maria•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goede plaats. Zowel vakkundig als aangename atmosfeer.