Beste service, sfeer en gezelligheid. Steeds een topresultaat❤️
Behandeling door Snizhana•
Spa pedicureToon alles…
Anna•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was geweldig zoals altijd. Ik had alleen Biap gepland, maar op mijn verzoek heeft Oksana in dezelfde tijd ook mijn gelnagels van de voeten verwijderd. Helemaal gratis.
Je kunt altijd genieten van thee, koffie en andere drankjes — ook gratis.
Perfecte netheid. Altijd het beste resultaat. Hier werken zorgzame professionals!
Zeker een aanrader ❤️
Behandeling door Oksana•Builder gel manicure
Nadiia•8 maanden geleden
Geverifieerde review
I’m always happy to come back to this salon! Snezhana did my manicure and pedicure this time — I loved how we chose the perfect autumn shade together. Her professional advice, speed, and precision are always amazing!
Behandeling door Snizhana•
PedicureToon alles…
Victoria•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Outstanding gel manicure in terms of how Sofiya nail cares for my nails and the skin around them. The emllyefs displaying a high level of professionalism, always making sure to sanitize their tools and create a relaxing environment. I am always impressed with their attention to detail and precision. Their work lasts for weeks without chipping or fading. I highly recommend their services to anyone looking for a top-notch gel manicure experience.
Behandeling door Le•Manicure
Vanessa Kovacs•8 maanden geleden
Geverifieerde review
super happy with my beautiful results! thank you for another great experience x