Zeer nauwkeurige pedicure met gellak. Ik kom zeker terug!
Gellak pedicure
Marie•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al twee jaar, en telkens super tevreden over mijn nagels!
Behandeling door Oksana•Gelnagels
Margot•7 maanden geleden
Geverifieerde review
This time we went for a soft pink shade with reflective sparkles, and I absolutely loved the result. Snezhana always works with such precision and professionalism. I truly enjoy visiting this salon — it’s always a pleasure!
Behandeling door Snizhana•Gelnagels
Victoria•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Great place
Behandeling door Oksana•Gelnagels
Ayse•7 maanden geleden
Geverifieerde review
The best salon in Antwerp! Perfect nails every single time and they are all really friendly ladies.