Goede vaklui met prima adviezen . Leuke atmosfeer .
Behandeling door Ludmila•Gellak pedicure
Iryna•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Keer op keer uitstekende behandelingen
Behandeling door Oksana•Builder gel manicure
Renée•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Tres contente ,comme toujours, rien a dire, juste top de top
Behandeling door Olha•
Wenkbrauwen waxenToon alles…
Siham•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik laat al 1,5 jaar mijn gellak nagels door Shiznana doen. Keer op keer ben ik zo ontzettend tevreden over het resultaat! Heel vriendelijke en professionele nagelstyliste die precisie nastreeft. Een toppertje! :)