Heel tevreden over de behandeling, voldoende uitleg gekregen over de nabehandeling.
Behandeling door Inge•Permanente make-up (pmu)
Inge•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel Goede uitleg
Behandeling door Nap•Cryolipolyse
Shauni•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Topbehandeling!
Behandeling door Inge•Peeling
I•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijke ontvangst , goede uitleg bij de behandeling en hoe ik de nazorg moest doen . Kreeg ook de benodigde producties mee in staaltjes om thuis te gebruiken . Ik had voor microbleedling gekozen . Ga zeker nog een nabehandeling doen voor meer resultaat te verkrijgen .
Behandeling door Inge•Micro needling
Bianca•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Epileren van wenkbrauwen
Ontharen van kin
Volledige gezichtsverzorging