Heel tevreden over de behandeling, voldoende uitleg gekregen over de nabehandeling.
Réalisé par Inge•Maquillage permanent
Inge•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Vriendelijk personeel Goede uitleg
Réalisé par Nap•Cryolipolyse
Shauni•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Topbehandeling!
Réalisé par Inge•Peeling
I•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Heel vriendelijke ontvangst , goede uitleg bij de behandeling en hoe ik de nazorg moest doen . Kreeg ook de benodigde producties mee in staaltjes om thuis te gebruiken . Ik had voor microbleedling gekozen . Ga zeker nog een nabehandeling doen voor meer resultaat te verkrijgen .
Réalisé par Inge•Soin du visage micro-aiguilles
Bianca•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Epileren van wenkbrauwen
Ontharen van kin
Volledige gezichtsverzorging