Heel tevreden. Waxen was bijna pijnloos! Ik kom zeker terug.
Behandeling door Nathalie•Vrouwen harsen - benen
Kim•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!!
Absolute aanrader!
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Elsie•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super service piekfijn verzorgd fijne leuke dames echt een aanrader
Wordt mijn vaste stek voor mijn verzorging van a tot z 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Behandeling door Nathalie•
Vrouwen harsen - benenToon alles…
Nae•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Je voelt je meteen op ke gemak dankzij Nathalie. Vergeleken met andere salons was deze het minst pijnlijke! Echt aan te raden en makkelijk te bereiken.
Behandeling door Nathalie•Vrouwen harsen - benen
Eliza•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en vriendelijk onthaal, ik kom hier zeker nog eens terug