Heel tevreden. Waxen was bijna pijnloos! Ik kom zeker terug.
Réalisé par Nathalie•Épilation jambes femme
Kim•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
Top!!
Absolute aanrader!
Réalisé par Nathalie•Soin du visage
Elsie•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
Super service piekfijn verzorgd fijne leuke dames echt een aanrader
Wordt mijn vaste stek voor mijn verzorging van a tot z 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Réalisé par Nathalie•
Épilation aisselles et bras femmeVoir plus...
Nae•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
Je voelt je meteen op ke gemak dankzij Nathalie. Vergeleken met andere salons was deze het minst pijnlijke! Echt aan te raden en makkelijk te bereiken.
Réalisé par Nathalie•Épilation jambes femme
Eliza•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
Goed en vriendelijk onthaal, ik kom hier zeker nog eens terug