Ben nu twee keer bij Nathalie geweest en twee keer supertevreden. Snelle (voor zover dat kan) pijnloze behandeling. heel schoon salon, en ze is ook heel vriendelijk waardoor ik me echt op mijn gemak voelde. Ik blijf zeker terugkomen!
Behandeling door Nathalie•Vrouwen harsen - benen
Barbra•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nathalie is de allerliefste ❤️
Behandeling door Nathalie•Spray tan
Lolo•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd superbehandeling
Behandeling door Nathalie•Vrouwen harsen - benen
Margo•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd even vriendelijk en vooral streeft Nathalie perfectie na. De leuke en fijne babbel zorgt ervoor dat de tijd zo omvliegt !