Ben nu twee keer bij Nathalie geweest en twee keer supertevreden. Snelle (voor zover dat kan) pijnloze behandeling. heel schoon salon, en ze is ook heel vriendelijk waardoor ik me echt op mijn gemak voelde. Ik blijf zeker terugkomen!
Réalisé par Nathalie•Épilation jambes femme
Barbra•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Nathalie is de allerliefste ❤️
Réalisé par Nathalie•Douche bronzante
Lolo•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Zoals altijd superbehandeling
Réalisé par Nathalie•Épilation jambes femme
Margo•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Altijd even vriendelijk en vooral streeft Nathalie perfectie na. De leuke en fijne babbel zorgt ervoor dat de tijd zo omvliegt !