Mooie salon met parkeergelegenheid.
Altijd zeer tevreden over de behandeling(en). Ondanks de afstand vanuit mijn woonplaats. Het resultaat is meer dan de moeite waard om voor te rijden.
Behandeling door Natascha
Siham•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect, zoals altijd!
Behandeling door Natascha
Anastasia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prijs-kwaliteit. Gewoon top.
Behandeling door Natascha
Katleen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden over de behandeling.
Heel professioneel 😊