Mooie salon met parkeergelegenheid.
Altijd zeer tevreden over de behandeling(en). Ondanks de afstand vanuit mijn woonplaats. Het resultaat is meer dan de moeite waard om voor te rijden.
Réalisé par Natascha
Siham•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Perfect, zoals altijd!
Réalisé par Natascha
Anastasia•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Prijs-kwaliteit. Gewoon top.
Réalisé par Natascha
Katleen•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Heel tevreden over de behandeling.
Heel professioneel 😊