Wauw brenda heeft mee een super mooi kapsel gegeven!!
Styling door Brenda
Veerle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heel kindvriendelijk kapsalon, deskundige kapster en een gezellige sfeer.
Styling door Brenda
Natascha•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Brenda
Kamila•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super leuke kapster, naar de kindjes toe ook op en top. Heel relax, vriendelijk, lief, geduldig. Mijn dochters alsook mijn man en ik gaan hier heel graag naar de kapster. Allemaal zeer tevreden...