Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
350 avis

Filtrer par commentaires

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Weer zeer tevreden naar buiten gegaan
Wauw brenda heeft mee een super mooi kapsel gegeven!!
Een heel kindvriendelijk kapsalon, deskundige kapster en een gezellige sfeer.
Top!
Super leuke kapster, naar de kindjes toe ook op en top. Heel relax, vriendelijk, lief, geduldig. Mijn dochters alsook mijn man en ik gaan hier heel graag naar de kapster. Allemaal zeer tevreden...
27
1
27
28
29
37
29