Wauw brenda heeft mee een super mooi kapsel gegeven!!
Réalisé par Brenda
Veerle•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Een heel kindvriendelijk kapsalon, deskundige kapster en een gezellige sfeer.
Réalisé par Brenda
Natascha•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Top!
Réalisé par Brenda
Kamila•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Super leuke kapster, naar de kindjes toe ook op en top. Heel relax, vriendelijk, lief, geduldig. Mijn dochters alsook mijn man en ik gaan hier heel graag naar de kapster. Allemaal zeer tevreden...