Angelika was brilliant, not just as a very experienced therapist, but in her manner and the way she treats her customer.
One of the the best pedicures I’ve ever had.
Behandeling door Angelika•Pedicure
Felicia•20 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik kwam voor een pedicure en heb uiteindelijk ook nog een manicure gedaan. Angelica werkt nauwkeurig en ik was blij met het resultaat. Er is geen voetbadje bij de pedicure, maar dat is op zich niet nodig. Verder was haar salon sfeervol en leuk ingericht!
Behandeling door Angelika•
PedicureToon alles…
Liesbeth•22 dagen geleden
Geverifieerde review
Zo zo blij met mijn nagels echt een aanrader ik ben zo tevreden!
Behandeling door Angelika•
PedicureToon alles…
Nisa•23 dagen geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn pedicure.
Behandeling door Angelika•Pedicure
Lorena•29 dagen geleden
Geverifieerde review
Wow! Super talented and professional lady. She really knows her trade. I am super satisfied.