Angelika was brilliant, not just as a very experienced therapist, but in her manner and the way she treats her customer.
One of the the best pedicures I’ve ever had.
Réalisé par Angelika•Beauté des pieds
Felicia•il y a 20 jours
Avis vérifié
Ik kwam voor een pedicure en heb uiteindelijk ook nog een manicure gedaan. Angelica werkt nauwkeurig en ik was blij met het resultaat. Er is geen voetbadje bij de pedicure, maar dat is op zich niet nodig. Verder was haar salon sfeervol en leuk ingericht!
Réalisé par Angelika•
Beauté des piedsVoir plus...
Liesbeth•il y a 22 jours
Avis vérifié
Zo zo blij met mijn nagels echt een aanrader ik ben zo tevreden!
Réalisé par Angelika•
Beauté des piedsVoir plus...
Nisa•il y a 23 jours
Avis vérifié
Heel blij met mijn pedicure.
Réalisé par Angelika•Beauté des pieds
Lorena•il y a 29 jours
Avis vérifié
Wow! Super talented and professional lady. She really knows her trade. I am super satisfied.