SANGÉLICA Avis

Frankrijklei 58 ( Epyl City entry ), 2000 Antwerpen

Voir la disponibilité et réserver en ligne

Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,7
221 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Angelika was brilliant, not just as a very experienced therapist, but in her manner and the way she treats her customer. One of the the best pedicures I’ve ever had.
Ik kwam voor een pedicure en heb uiteindelijk ook nog een manicure gedaan. Angelica werkt nauwkeurig en ik was blij met het resultaat. Er is geen voetbadje bij de pedicure, maar dat is op zich niet nodig. Verder was haar salon sfeervol en leuk ingericht!
Zo zo blij met mijn nagels echt een aanrader ik ben zo tevreden!
Heel blij met mijn pedicure.
Wow! Super talented and professional lady. She really knows her trade. I am super satisfied.