Wauw! Wat een lieve en toffe vrouw! Ik heb gouden tips gekregen! Ze luisterde naar mij en deed zeer hard haar best om mij een knap kapsel te geven! Eindelijk heb ik iemand gevonden die mijn krullen prachtig knipt! Ze heeft veel tijd genomen! Een oprecht hartelijk persoon! 🥰
Reken maar dat ik terugkom!
Styling door Fanny
Deborah•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig Service,super gezellig dame altijd goed en vriendelijk ontvangst .Het resultaat is altijd top .
Styling door Fanny
Ivone•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good!
Styling door Fanny
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I had a great experience with Fanny! We first talked about my hair and how I should take care of it, she gave a lot of tips and alternatives products to use for my kind of hair. I am very pleased with how my hair turned out after the cut and styling.
Fanny is a kind and warm person and has a great eye for what she does. I recommend her to anyone.