Salon Glossy Hair Spa Reviews

Pelikaanstraat 3 Pand 1210 in Centraal Station, 2018 Antwerpen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
586 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Superlieve vrouw, met kennis van zaken
Wauw! Wat een lieve en toffe vrouw! Ik heb gouden tips gekregen! Ze luisterde naar mij en deed zeer hard haar best om mij een knap kapsel te geven! Eindelijk heb ik iemand gevonden die mijn krullen prachtig knipt! Ze heeft veel tijd genomen! Een oprecht hartelijk persoon! 🥰 Reken maar dat ik terugkom!
Geweldig Service,super gezellig dame altijd goed en vriendelijk ontvangst .Het resultaat is altijd top .
Very good!
I had a great experience with Fanny! We first talked about my hair and how I should take care of it, she gave a lot of tips and alternatives products to use for my kind of hair. I am very pleased with how my hair turned out after the cut and styling. Fanny is a kind and warm person and has a great eye for what she does. I recommend her to anyone.
29
1
29
30
31
82
31