Salon Glossy Hair Spa Reviews

Pelikaanstraat 3 Pand 1210 in Centraal Station, 2018 Antwerpen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
586 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Beste kapster die ik ooit heb gehad! Ik ben ontzettend tevreden en wil dit salon aan iedereen aanraden. Ook heel goede prijs-kwaliteit verhouding! Geweldig!
Top!
My hair has never been this pretty and healthy before!
Het resultaat was zelfs beter dan de foto (voorbeeld) die ik liet zien.
Fanny is super nice! It was like meeting a friend :-) She had good tips & tricks (wash your hair with cold water!) I have never left a hairsalon with such a good hairday, I delayed taking a shower because I knew my hair wouldn't be so nice any more. I will definitely go back!
27
1
27
28
29
82
29