Beste kapster die ik ooit heb gehad! Ik ben ontzettend tevreden en wil dit salon aan iedereen aanraden. Ook heel goede prijs-kwaliteit verhouding! Geweldig!
Styling door Fanny
Ann•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Fanny
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
My hair has never been this pretty and healthy before!
Styling door Fanny
Lisa•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het resultaat was zelfs beter dan de foto (voorbeeld) die ik liet zien.
Styling door Fanny
Nuria•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fanny is super nice! It was like meeting a friend :-) She had good tips & tricks (wash your hair with cold water!)
I have never left a hairsalon with such a good hairday, I delayed taking a shower because I knew my hair wouldn't be so nice any more.
I will definitely go back!