Ik ben al jaren op zoek naar iemand die iets van krullen kent en het is de eerste keer dat ik zoooo happy het salon ben buiten gegaan. Het is een gezellig en knus salon en ik kom vanaf nu altijd. Je hebt een klantje bij, lieve Fanny
Styling door Fanny
Sylvie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
A great experience at Glossy 🤩
Styling door Fanny
Edwina•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lovely
Styling door Fanny
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fanny is the max!!!! Uitstekende combinatie professionele kennis en hartelijkheid. Altijd een plezier om naar toe te gaan.