Ze heeft me enorm gerust gesteld bij het kleuren van mijn haar. Ze heeft samen met mij de kleur afgestemd. Door haar te vertrouwen heeft ze een prachtige job gedaan! ♥️
Styling door Fanny
Naomi•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fanny was great
Styling door Fanny
Violet•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fanny is the best. What a woman. She knows what she is doing and she is a very warm and sweet lady.
Styling door Fanny
Alexandra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd de leukste gesprekken tijdens mijn kleuring, pure naverzorging voor mijn kroeskrullen die perfect gestyled worden.
Het is altijd weer fijn om bij Fanny te zijn.❤️❤️❤️