La compétence, sympathie et le sourire de Albana sont les ingrédients clé pour une séance de vrai bonheur dont le résultat sont des mains parfaites! A ne pas rater!!
Behandeling door Albana•Gellak manicure
Stefania•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Parfait comme toujours 😍
Behandeling door Albana•Gellak manicure
Albertine•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The nicest experience. She is so kind and competent, she is a pleasure!
Behandeling door Albana•Kunstnagels opvullen
Mariana•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super experience. Très contente de ma manucure
Behandeling door Albana•Manicure
Paola•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals steeds een heel fijne en professionele ervaring, dank aan Albana!