Ontspannende verzorging, puur genieten na een moeilijk corona periode waar we helaas nog niet helemaal door zijn.
Maar door de maatregelen die er genomen zijn in de winkel en salon voelde ik mij toch veilig.
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ken de Rituals Spa reeds sinds jaren...
En steeds is de ontvangst en de behandelingen super !
Inge Goddeeris•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
IK WAS ZEER BLIJ DAT IK VAN EEN PERFECTE PEDICURE KON GENIETEN.
Behandeling door Charlotte
Fattlberger•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mieux travailler et expérience vous avez besoin,là rest c’est top👌
Alexandra•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Na enkele weken , fantastisch om weer ontspannend en super verzorgd te worden