Zeer bekwaam en alert op het ontsmetten van handen alsook masker dragen .
Ikzelf ben Hoofdverpleester .
Je mag gerust zijn alles is in orde vooral bij Magalie proficiat
Wiers•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals steeds goede professionele service.
Heel relaxerend ook.
France•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer slecht gelakt na 1 week brokkelde de lak af
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb de vorige keer problemen gehad na 1 week kwam alles los ! Nu dinsdag ll geweest tot nu toe ok.
Graag uitgebreider assortiment rode en koraalkleuren.
Vrd grt