Zeer vriendelijke ontvangst in het salon en behandeling door een medewerkster die haar job perfect uitvoert.
Peter•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Blij Charlotte terug te zien na enkele maanden.
Ze is het zonnetje ten huize Rituals.
Behandeling door Charlotte
jan•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon geweldig
Patrick•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Algemeen heel tevreden
Behandeling door Emely
Goemaere•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
We hebben er enorm van genoten alle drie.
Een top ontvangst, super organisatie en geweldig ontspannende behandelingen.
We maken heel veel reclame en komen zelf zeker terig.
dankjewel