Heerlijk genoten van de gezichtsbehandeling samen met mijn dochter.
Mijn dochter haar eerste ervaring, ze schoot af en toe in de lach. De medewerkers moesten hen best doen ook om niet in de lach te schieten 😊😆
Francois•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Dank U,Emely. Super tevreden...
Behandeling door Emely
Wendy•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Parfait !
Behandeling door Rochani
Marine•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele behandeling, vriendelijke ontvangst, fijne ervaring. Ik kan deze behandeling ten zeerste aanraden.
Christel•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was de eerste keer dat ik een voetbehandeling kreeg. Aangezien ik heel gevoelig ben voor ‘gekietel’ aan m’n voeten, was ik een beetje gespannen. De specialiste stelde me echter helemaal op mijn gemak, en ookal kietelde het af en toe, was het echt een superfijne ervaring, en zal ik zeker terugkomen!
De D-stress massage is ook echt een aanrader! Vooral de focus op mijn onderrug en de hoofd- & decolleté massage was hemels.