Salon heel aangenaam.
Applicatie van de Gellak niet tip top.
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was 1 van beste gelaats verzorgingen die ik al ooit laten doen heb
Charlotte was zeer vriendelijk en was uiteindelijk goed massage was heel intens en ontspannend en achteraf was heel verbetering in mijn hals achteraan
Was een toppertje
Volgend jaar kom zeker terug tijdens vakantie
Behandeling door Charlotte
linda•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Bon massage et bon accueil.
Behandeling door Charlotte
Petit Dominique-Anne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
No-nonsense behandeling, vriendelijk en professioneel.