Super aangename, relaxte sfeer. Mega vriendelijke dame, waar je een leuke babbel mee kan slaan. Top! Voor herhaling vatbaar!
Behandeling door Fien
Davina•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
IETS TE DUUR VOOR WAT HET IS
Schoonjans•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lang geleden dat ik zo een goede pedicure gehad heb.Super vriendelijk en attent.
Behandeling door Charlotte
Van Damme•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De gezichtsbehandeling door Sanne was vakkundig, efficiënt. Sanne is heel attent. Het was 60min relaxen en genieten. Dan opstaan met een vakkundig gereinigd en verzorgd gelaat.
Het salon is aangenaam en cosy ingericht. Te mooi om de hele behandeling je ogen te sluiten.
Proficiat voor Sanne
Behandeling door Sanne
Linda•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
perfect place, perfect facial, i really enjoyed the time