Al 15 jaar mijn vast adresje voor eyebrows&hair. Parvin is een kei in haar vak! Daar bovenop is haar hartelijk ontvangst altijd warm en verwelkomend.
Dikke merci Parvin voor alles!!!
Behandeling door Parvin
Karima•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Amazing
Behandeling door Parvin
Aisling•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Parvin knipt je haar met veel zorg en liefde en haar warme persoonlijkheid maakt de hele belevenis helemaal perfect. Ik ben altijd tevreden.