Al 15 jaar mijn vast adresje voor eyebrows&hair. Parvin is een kei in haar vak! Daar bovenop is haar hartelijk ontvangst altijd warm en verwelkomend.
Dikke merci Parvin voor alles!!!
Réalisé par Parvin
Karima•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Amazing
Réalisé par Parvin
Aisling•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Parvin knipt je haar met veel zorg en liefde en haar warme persoonlijkheid maakt de hele belevenis helemaal perfect. Ik ben altijd tevreden.