Heel vriendelijk. Er wordt gedaan wat je vraagt. Je krijgt een koffietje….De massagezetel en het wassen van mijn haar waren ook uitstekend! Ik kom zeker terug! Ik heb mijn vaste kapster gevonden en ben heel tevreden met mijn mooie kapsel😁👍
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Depoortere•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect zoals altijd!
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Emmely•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
goeie kapster die luistert naar de wensen van de klant
Styling door Véronique•Mannen knippen
Annelies•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Véronique was heel erg behulpzaam! Ik ben zeer tevreden van mijn snit :)