Heel vriendelijk. Er wordt gedaan wat je vraagt. Je krijgt een koffietje….De massagezetel en het wassen van mijn haar waren ook uitstekend! Ik kom zeker terug! Ik heb mijn vaste kapster gevonden en ben heel tevreden met mijn mooie kapsel😁👍
Styled by Véronique•Ladies' Haircut
Depoortere•over 2 years ago
Verified review
Perfect zoals altijd!
Styled by Véronique•Ladies' Haircut
Emmely•over 2 years ago
Verified review
goeie kapster die luistert naar de wensen van de klant
Styled by Véronique•Men's Haircuts
Annelies•over 2 years ago
Verified review
Véronique was heel erg behulpzaam! Ik ben zeer tevreden van mijn snit :)