Veronique is heel kindvriendelijk en professioneel
Styling door Véronique•Kinderen knippen
Karolien•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Na mijn eerste kappersbezoek bij Veronique ben ik blijven terugkeren. Keer op keer een warme en hartelijke ontvangst, maar vooral ook een aangename huiselijke sfeer. Wat ik zeer fijn vind. Ook steeds opnieuw zeer tevreden met het resultaat! Dankjewel Veronique!
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Stefanie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Véronique is altijd vriendelijk en probeert niet om je vanalles aan te smeren.
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Greet•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goeie kapper, met goeie tips!
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Lotte•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
All the experience in the Pilipili hairdresser was amazing! From the coffee they served, passing through the massage chair and Veronique's haircut! I absolutely loved the service and the place! Thank you, Veronique!