Veronique is heel kindvriendelijk en professioneel
Styled by Véronique•Children's Haircuts
Karolien•about 1 year ago
Verified review
Na mijn eerste kappersbezoek bij Veronique ben ik blijven terugkeren. Keer op keer een warme en hartelijke ontvangst, maar vooral ook een aangename huiselijke sfeer. Wat ik zeer fijn vind. Ook steeds opnieuw zeer tevreden met het resultaat! Dankjewel Veronique!
Styled by Véronique•Ladies' Haircut
Stefanie•about 1 year ago
Verified review
Véronique is altijd vriendelijk en probeert niet om je vanalles aan te smeren.
Styled by Véronique•Ladies' Haircut
Greet•about 1 year ago
Verified review
Heel goeie kapper, met goeie tips!
Styled by Véronique•Ladies' Haircut
Lotte•over 1 year ago
Verified review
All the experience in the Pilipili hairdresser was amazing! From the coffee they served, passing through the massage chair and Veronique's haircut! I absolutely loved the service and the place! Thank you, Veronique!