Toch samen besloten om BIAB te zetten, na eerdere slechte ervaring bij iemand anders. En wauw! Na 2 weken zijn ze nog net zoals nieuw 👌🏼 super tevreden. Nieuwe parel in Gent!
Behandeling door Céline•Nagelverlengingen
Frauke•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn ervaring bij Céline was heel goed! Ik ben toegekomen en direct heel warm ontvangen. Céline was heel spontaan en zorgt ervoor dat er altijd wel iets leuks is om over te babbelen.
Ook werkt ze heel precies en hygiënisch, zeker een aanrader dus!
Behandeling door Céline•Wimper permanent
Morgane•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aangename behandeling met professionele uitleg, ik kom zeker terug !
Behandeling door Céline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lief! Zorgzaam, weet wat ze doet en is geruststellend. Heel tevreden met het resultaat!
Behandeling door Céline•Wimper permanent
Marieke•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige babbel en nagels tot in detail afgewerkt!