Toch samen besloten om BIAB te zetten, na eerdere slechte ervaring bij iemand anders. En wauw! Na 2 weken zijn ze nog net zoals nieuw 👌🏼 super tevreden. Nieuwe parel in Gent!
Treatment by Céline•Other Nail Extensions & Overlays
Frauke•about 4 years ago
Verified review
Mijn ervaring bij Céline was heel goed! Ik ben toegekomen en direct heel warm ontvangen. Céline was heel spontaan en zorgt ervoor dat er altijd wel iets leuks is om over te babbelen.
Ook werkt ze heel precies en hygiënisch, zeker een aanrader dus!
Treatment by Céline•Eyelash Perming
Morgane•about 4 years ago
Verified review
Zeer aangename behandeling met professionele uitleg, ik kom zeker terug !
Treatment by Céline•Facials
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Super lief! Zorgzaam, weet wat ze doet en is geruststellend. Heel tevreden met het resultaat!
Treatment by Céline•Eyelash Perming
Marieke•about 4 years ago
Verified review
Gezellige babbel en nagels tot in detail afgewerkt!