Toujours satisfaite chez Inès. Grand choix de couleurs pour les manucures et pedicures
Behandeling door Ines•Medische pedicure
victoria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Comme d’habitude, le résultat est parfait !
Behandeling door Ines•Manicure
Maryna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Moment top!!!! Comme toujours chez Inès.
Behandeling door Ines•Medische pedicure
victoria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Je recommande vivement ! Toujours super contente de mes ongles !
Behandeling door Ines•Gellak manicure
Nathalie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben erg tevreden van de medische pedicure door Ines. Ze ontvangt je met een glimlach en een warm hart en gaat erg zorgzaam en professioneel te werk.