Juste parfait ! La coiffeuse était vraiment à l’écoute, et tout était comme je l’avais demandé, qqc’est tellement difficile de trouver un bon coiffeur que je reviendrai à chaque fois ☺️
Styling door Alaa•
Vrouwen - knippen en föhnenToon alles…
Nejla•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bonjour,
Merci Elena pour aujourd’hui
Exel on travaille 👍😍
Styling door Elena•Vrouwen kleuren
Armine•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Incroyable brushing ⭐️
Styling door Alaa•Föhnen / Stylen
joanna•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Regelmatig ga ik naar dit adres, brushing en wassen met verzorging verlopen perfect. Dank je Elena, tot binnenkort!