Een salon die ik graag aanbeveel. Emre is niet alleen getalenteerd, maar ook erg vriendelijk en voorkomend! De ontvangst is altijd plezierig en de behandeling uitstekend.
Ik ben zeer tevreden.
Styling door Emre•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben heel tevreden.Ik kom zeker terug.
Styling door Laura•
Kleuren - volledigToon alles…
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
A:tijd vriendelijk en perfect geknipt.
Styling door Emre•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste keer een balayage en wauw, wat ben ik tevreden!! Ik kom zeker terug 😍