Een salon die ik graag aanbeveel. Emre is niet alleen getalenteerd, maar ook erg vriendelijk en voorkomend! De ontvangst is altijd plezierig en de behandeling uitstekend.
Ik ben zeer tevreden.
Styled by Emre•Ladies' Haircut
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik ben heel tevreden.Ik kom zeker terug.
Styled by Laura•
Ladies' HaircutShow all…
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
A:tijd vriendelijk en perfect geknipt.
Styled by Emre•Ladies' Haircut
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Mijn eerste keer een balayage en wauw, wat ben ik tevreden!! Ik kom zeker terug 😍